6 kommentarer

Inger

30 Sep 2008 10:59

Ang, ditt tidigare inlägg om kvinnliga präster. Det är 50 år sedan, oj vad fort det går.. jag är ju lite i mogen ålder så jag kommer ihåg lite i början,. Vet en präst i Linköping som var otrolig att motarbeta kvinnliga präster.. Men han har nog fått ge sig. Han kände sig nog hotad, vad vet jag.. Jag har haft bättre kontakt med de kvinnliga prästerna. Kanske att man är kvinna själv..Men idag är det nog inte många som reagerar..Haft många intressanta samtal med båda könen,,,

Ha en bra dag..

C a m i l l a

30 Sep 2008 11:02

Kikar in och önskar en fin dag! Hoppas solen skiner även hos er.

Anna

30 Sep 2008 15:29

Den var liksom tisdagstemat vild den...minst sagt...?? galet vild!!

britten

01 Oct 2008 13:21

Så speciell han var och en annorlunda tolkning ...hoppas du har det bra

Anna

01 Oct 2008 14:02

M mmm Bella vägarna...som vi gillar så pass...såg att du varit på Garden o fått dig en liten dos Fårö...nice nice..

Anna

01 Oct 2008 18:32

Nu har jag klurat på det här inlägget ett dygn typ..jag tror jag förstår nu...ibland tar det en stund innan allt klarnar..m mmm så är det..du ..jag gillar när jag får tänka..

Kommentera

Publiceras ej