Den här lilla artikeln i UNT:s nätupplaga reagerade jag på.
Stig Hultberg, mitten på bilden, gillade filmen. FOTO:Kattis Strömgren
Stig Hultberg, mitten på bilden, gillade filmen.

Mamma mia!
utbrast de

Med tonerna från Abbamusik satt pensionärerna på Johannelundsgården med ostbågar och läsk på fredagen och såg den kritikerrosade filmen Mamma Mia!
(ur UNT)
Ja, tänk! Visst är det fantastiskt att de, pensionärerna, är nästan som vi andra! De gillar att kolla in en känd film och äta ostkrokar! De är nästan som vanliga MÄNNISKOR!! FAST de är pensionärer... ;-) OBS!! ironi!!!

5 kommentarer

Ulla

28 Feb 2009 10:41

Ibland är det som om barn och unga inte finns. De glöms av i alla möjliga och omöjliga sammanhang. Ha en skön lördag!

Herta

28 Feb 2009 12:32

Jag tror att svaret heter nyhettorka eller att de har ett uppdrag att bevaka precis allt...

britten

28 Feb 2009 13:11

!!!???...märkligt !!!

Ingrid E

28 Feb 2009 18:17

Jo du! Det var väl veckans tidningsscoop!

Alla gillar väl en bra o glad film? Mer av den sorten!

Anna

28 Feb 2009 21:32

Mmmm Bella det är en gåta varför äldre klassas ned..bäst vi ändrar på det innan vi är där..du är en mästarinna på att analysera...jag gillar det..jag gillar när människor har alla sinnen öppna..himmel här är det cidöppna sinnen känner jag tydligt..mmmm Bella lite torris är du :)men en av dom allra härligaste torrisarna jag vet..du..bara det att chai:et kommer från öarnas ö...gör ju att det måste vara..underbart..va...mer än underbart!!

Kommentera

Publiceras ej