Klara har fotat och gjort collage. Här är ett studium av vår fina gosiga vakthund Jackson.

Mina fina påskägg. Kvistarna är körsbär.

Påskliljorna gillar läget. Snö, minusgrader och i dag sol.

Åkte till Stockholm och åt middag på vietnamesiska Noodle house. Dessa sommarrullar är UNDERBARA. Vi åt ett par förrätter var, de är suveränt goda och man blir precis lagom mätt. Namnet är lite missvisande; nudelrätter finns det bara två och restauranten är mest känd för helt andra rätter än nudlarna. Det är svårt att fota mat! Den här bilden tog jag, Klara hade fått till den mycket bättre..

7 kommentarer

Anna tittar in..

27 Mar 2009 06:19

Klara är ju så pass duktig hon..mmm Jacksson..stilig herre..körsbärskvistar blir man lycklig av. Så är det..nudlar..ok Bella nyttigt och smalt..mmm sammanfattat..ett inlägg som tilltalar Anna.Hälsa Klara.

C a m i l l a

27 Mar 2009 10:01

Våriga, härliga bilder. Rullen på slutet där såg jättesmarrig ut. Noodle house, det har jag missat helt... Ska kolla på hitta var det ligger, så att man vet till nästa gång det är dags att besöka storstan.

Ha en mysig helg!

Anna dansar in..

27 Mar 2009 19:12

Oj..va himmel som det kan bli..här kommer jag in med fart..mmmm Bella det är fredag..och du vet..det gillar jag..kram på dig..i fina huset..mmm jag visualiserar lite när jag tänker på dig o ditt hus..

Herta

27 Mar 2009 19:14

Vad liten han ser ut av bilderna att döma. Förstår dock att det kanske inte är så.

Inger

27 Mar 2009 23:17

Vilka fina vårbilder Klara har fotat..maten så god ut..kul med lite nya rätter..och säkert nyttigt med den rätten..ha en fin helg...

britten

28 Mar 2009 15:39

härliga bilder ..duktig hon är Klara....och Jackson ...ja han är KUNG !

Plogflickan

28 Mar 2009 17:48

Här kändes det som om det var lite vårigt !

Kommentera

Publiceras ej