Dramatisk himmel över Nyköping. Fotat av Klara Underbara.
Igår blev det snöstorm och det gick i 45 km/tim hem på en oplogad landsväg genom Sörmland. Uow! Inte mer nu, tack. Snön ligger kvar ännu även om det töar och är undansmält på vägarna.
Nästa vecka ska det bli 5-10 plusgrader och i natt ställer vi om klockorna till sommartid. Nu vill jag ha VÅR!

Sådan här Snö är fin och vårig, tycker jag. Hittade armbandet på Ålle häromkvällen och det kunde jag inte motstå.

recepten.se har många användvara recept. I dag ska vi bjuda på middag och det är inte alltid lätt att hitta på något, men med hjälp av nätet brukar inspirationen komma. Nu ska jag baka kladdkaka med kokostosca. Till middag blir det Wallenbergare på fisk med färsk pepparrot. Hoppas det blir lika gott som det låter.

8 kommentarer

Anna ler

28 Mar 2009 17:36

Klara Underbara...härliga namn..mmm vilken himmel..så pass härlig den oxå..mmm inspiration behöver man ibland du..nätet är en guldgruva till mycket..som att läsa recept och bloggar t.ex..mmm snö..fina saker..jag gillar just den där lilla namnplattan oxå..jag har varit och shoppat lite idag Bella..mmm sitter här nu i min nya klänning..du vet när jag är hemma så vill jag springa runt i klänning..så nu har jag köpt mig en svart ny mjuk klänning med luva som är fodrad i lite coola nyanser..så roligt för dig att veta va..ha ha värdelöst vetande..men men..det är ju så att mina fingrar lever sitt eget liv på tangenterna..nå iallafall..ha en härlig kväll önskar Annapanna..hälsa Klara Underbara

Herta

29 Mar 2009 12:25

Vilken härlig bild Din dotter har tagit. Helt otrolig. Bor i i den stan? Du det måste bli vår nästa vecka.

C a m i l l a

29 Mar 2009 15:02

Men vilket foto! En flygande fågel fick hon med också. Vilka färger! Otroligt vackert!

Hoppas ni fick en trevlig middag i går. Maten lät väldigt god i alla fall.

Min familj håller på att övertala mig att åka till något badhus i Örebro och lockade med Sveriges godaste sushi som fanns där i närheten. East & west tror jag att sushistället hette. Inget du testat?

De är ju rätt söta då de lockar med sushi för att få med mig, men jag är ganska lätt att få med på relax/badhus ändå.

Hoppas ni har en skön söndag!

Armbandet såg jättefint ut. Guldfärgade sötvattenpärlor? Snyggt!

Inger

31 Mar 2009 14:29

Hjälp vilket snyggt foto..duktiga Klara..

Nej snö vill vi inte ha mera av...Idag skiner solen här hos oss.. Ljuvligt...

mmm det lät gott...hoppas det smakade gott oxå..

britten

31 Mar 2009 19:57

men du ! den menyn norpar jag ....pepparrot mums !!!/ kram

Anna

01 Apr 2009 22:57

Vad gör du lilla Bella..hinner du inte blogga...jobbar du i öknen..gräver sand..sand..sand..mmm kan tro det..det är mycket nu..men så bra..då behöver du ju inte gå på gymmet..här är det handkraft dagen lång..oj..pust..svettigt förstår jag..men du sedan så blommar det..mmmm heeela sommaren..hammocken..du..du tog väl med den från huset...

Amy

03 Apr 2009 19:45

När ska du bli UppdaterarN igen ANNIEBELLIE?

Amy

03 Apr 2009 19:46

När ska du bli UppdaterarN igen ANNIEBELLIE?

Kommentera

Publiceras ej