I alla fall blev jag på gott humör när jag läste DN i dag.
Först ledaren: Att ledas eller leda. Visst blir man trött på kronprinsessbröllopet men det här är mer än läsvärt.
http://www.dn.se/ledare/huvudledare/att-ledas-eller-leda-1.1111308
Och så kulturdelen som är lite kontroversiella också när Jonas Thente skriver att det i dag finns TV-serier som är i samma höga klass som den klassiska romanen. Jag säger bara: Sopranos. Inget mer bevis behövs väl...Visst finns det mycket skit på TV, det mesta faktiskt, men så finns det de där TV-serierna som är så bra att de kan mäta sig med de bästa av böcker. Som Sporanos. Sedan tycker jag faktiskt att Solsidan, som jag upptäckt sent omsider, är himla bra också.
http://www.dn.se/dnbok/medelklassens-nya-roman-ar-har-1.1111585

2 kommentarer

Camilla

27 May 2010 21:55

Solsidan äger! Jag längtar efter säsong 2 i höst! =)

Anna ..dansar in

27 May 2010 22:07

Du...det skrivs mycket om det där..hela tiden tycks det..men det här var intressant du..en del kan sin sak när dom skriver det är tydligt det..



Solsidan jaaaa den är så bra så det är inte sant

Kommentera

Publiceras ej