igen. Länge mellan gångerna nu jämfört med förr. Kyrkans hus och diverse på stan.
E4:an utan snö och is! Vårkänning! Oj, vad jag längtar till barmark och framför allt snö- och isfria vägar.
Det här är världens bästa resehandböcker. Culture shock!-serien. När jag läste den om Thailand fick jag många aha-upplevelser, säkert är den om USA lika underhållande och informativ. LundeQ är bästa bokhandeln, kan inte låta bli att gå något varv extra när jag är där.
Fint skottat på gamla kyrkogården och vacker orörd snö på graven.
Gick en sväng på Vålamagasinet också, mycket fint.

3 kommentarer

Anna ..susar in..

29 Jan 2011 15:06

Meeeen vad? Menar du att du ska dra över attilanten eller? Annars kan ju drömmen om Amerika vara nog..att drömma kostar ju inget...:)



Jepp nu behövs bara liiiten värme sedan blir allting perfekt..

Camilla

29 Jan 2011 18:08

Jag fick också riktiga vårkänslor i dag då solen sken och det var så ljust ute! Underbart! Trots att jag gillar vinter och skidåkning, längtar jag otroligt mycket efter vår och sommar. :)

Herta

29 Jan 2011 19:33

Vilken härlig dag vi har haft!Kul att ta sig en tur då någonstans.

Kommentera

Publiceras ej