Nu har vi bokat boende och snart även resa till underbara Languedoc. Inspirerade har vi blivit av dubbelörnen som också hjälpt till med tips och information och kontakter. Läs hennes betraktelse HÄR Tack, Örnen!
I dag tog jag en tripp till Norrköping och hade bland annat tänkt mig en lunch på stadsmuseet. Ack, vilken besvikelse när det stod en lapp på dörren att det var stäng för renovering till hösten. De hänvisade till Bagarstugan Brasserie och det var verkligen ett bra tips. Vilka sallader! Vilket bröd! Och mysig, vacker miljö med utemöbler från Fermob. Jodå, dem känner jag igen. Har en liten, liten soffa i turkos metall på framsidan.
Orange är också snyggt. Nu väntar STORA fredagsstädningen. Hej å hå!

3 kommentarer

Dubbelörnen

27 May 2011 17:15

Är så fr hjärtat glad för er skull att bostadsjakten föll väl ut :).



Skickar lite mer bra tips i helgen.



Avis är jag på er som får åka dit. För oss lär det dröja till nästa vår... ;)



Stor varm kram

Anna .

27 May 2011 20:46

HEJ Å HÅ.. hi hi..är du färdig? ja men du så underbart..Montpellier kanske..och så kanske ni sveper förbi Provence..noop ni flyger..till Marseille gissar jag..så härligt Anna..det kommer bli great..



Vilken fin soffa..och blå som Cote d'Azur kan jag tro..:) fiiiint till ditt fina vita hus..

Camilla

27 May 2011 22:02

Så mysigt att åka till Frankrike! Vi ville också åka dit eller till Kroatien... men nu blir det tyvärr ingen längre tripp förrän jag fått ordning på mediciner och värden. Ligger det stället vid rivieran? Har varit där för 10 år sedan, men känner inte igen just den orten. Hur som helst, kommer ni att få en härlig resa. Hur gör ni med vovven?

Supersnygg och väldigt Annebellig bänk!

Kommentera

Publiceras ej