Lollo (som är hemma från sin gmu, hurra!) var på bio och såg Bridesmaids. Den var riktigt rolig, en del scener är obetalbara, den är gjord med värme och glimt i ögat, lite förutsägbar och sisådär en halvtimme för lång.
Jag går inte på bio tillräckligt ofta!
Igår var det tre vigslar, solen sken och det var nästan sommarvärme. I dag är det också fint väder och trädgården ropar på mig. Har fått lite avsmak mot svampskogen när jag och Sam kom hem med flera fästingar sist. Så det blir nog trädgårdsdags i dag.

2 kommentarer

Herta i stan

25 Sep 2011 11:48

Svampskogen levererar alltid fästingar tycker jag. Värst dessa små som man ibland inte ser.

Camilla

27 Sep 2011 20:00

Jag kikade också på den i går... men nja, jag hade nog för höga förväntningar. Alla säger ju att den är sååå himla roooolig...

Usch för fästingar. Det är mycket såna i år, har plockat massor från katterna. Maken fick en i helgen han också, hans tredje. Själv har jag (peppar, peppar) klarat mig. De gillar nog inte mitt blod.

Kommentera

Publiceras ej