På väg in på Gröna Lund.

Promenad på Djurgården. Ett jättestort kryssningsfartyg låg inne och skymmer hela Söder.

Blommande ängar och lantlig tystnad bara några minuter från city.

Fint växthus och långt komna grönsaker på Rosendahl.

Stockholm med alla sina kyrkor. Här Engelbrekt.

Som man har utskt över (under?) från Råkulturs uteservering.

Snygg och god sushimiddag.
Medan barnen fortfarande var kvar på Gröna Lund lekte vi turister och flanderade på Västerlånggatan i den varma sommarkvällen. Vi missade inte Ben & Jerrys glasscafé.
Stockholm är bäst. Tur att vi har så nära..

9 kommentarer

Herta

28 Jun 2009 12:05

Vilka härliga bilder....jag var ju nyss där.

Ingrid E

28 Jun 2009 13:20

Så sköna bilder förstår att ni hade ett bra stockholmsbesök. Visst är Stockholm en underbar sommarstad!

britten...

28 Jun 2009 19:15

å då nosade du nästan i mina kvarter....härligt att ni hade en underbar dag i sommar stockholm..jag kom precis hem från en goooood sushi middag....

C a m i l l a

28 Jun 2009 20:10

Å, vad sugen jag blev på sushi nu! På Stockholm också för den delen...

Mysig dag ni haft (igen...)

Herta

28 Jun 2009 20:20

Men vad Ni alla pratar om Sushi...blir sugen fast jag just har ätit...

Anna susar in

28 Jun 2009 21:10

Bella då som du frestar med sommarStockholm..mmm jo jag ska oxå dit..måste bara hämta mig lite från slott och herresäten :D..du dina tjejer..nice..mmm riktigt riktigt söta..lika sin mamma kan jag tro...Ben& J också ..suck..jaaaa så gott..du bara glassar fram i livet du..ha ha..och det är ju det som är sååå härligt..Bella jag har badat tokmycket idag..sommarhuset fullt av folk..sommar när den är som bäst.

Anna susar in

28 Jun 2009 21:11

Anna igen ..och igen..Rosendahl..näääe..eller jooooho..så kul och trevligt.Ja jag säger då det..:)

soffie

28 Jun 2009 21:39

underbara bilder:O)

ha det härligt i värmen

Caroline ♥

29 Jun 2009 15:28

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

Kommentera

Publiceras ej