Flera veckors semester har precis kommit igång...
Skön sommar önskar
yours truly
Annebelle

5 kommentarer

Anna.. tassar in....

22 Jun 2010 17:51

Fullständigt underbart ...den psalmen är ju bara så ljuvlig..och din bild...den gör gott...ha det alldeles härligast nu och njut..ladda och bara ta vara på sommaren..

Herta

22 Jun 2010 20:47

Härligt med semester. Jag har ett par veckor kvar till min börjar men jag längtar redan. Åkte idag ut mot havet och det är verkligen underbart ute just nu.

soffie

22 Jun 2010 21:22

mmm ha det underbart!!!!

Camilla

23 Jun 2010 13:23

Njut!!! Jag har tre dagar och tre timmar kvar, det känns inte som att jag orkar en minut till... ;)

Hoppas du får en fin ledighet. Ska ni resa någonstans?!

Anna.. tassar in....

24 Jun 2010 17:49

Trevlig Midsommar Bella jag packar det sista..färjan går imorgon kl 11 :)ha det bäst..

Kommentera

Publiceras ej