4 kommentarer

Anonym

15 Oct 2010 07:53

För att skryta lite (därför är jag anonym denna gång) så är det nästan min utsikt från vardagsrummet...

Camilla

15 Oct 2010 07:54

Vacker höstbild på fin båt. :) Den åkte ju vi i somras för första gången. Stockholm är otroligt vackert! ♥

Herta

16 Oct 2010 20:24

Härlig bild!

Anna ..dansar in

17 Oct 2010 10:17

Shit..Bella jag var engång gäst ombord på ett fartyg..Sea Princess hette hon..kryssade i medelhavet..i tre veckor..flera år senare vid ett besök i Stockholm..gled hon bara in på detta vis..en strålande sommardag..det var just det lite mer än underbara ögonblicket jag såg framför mig nu när du visar den här bilden..Stockholm med sitt vatten är underbart..



Sea Princess googlade jag just på nu :) hon seglar borta kring Florida nu..

Kommentera

Publiceras ej