I lördags var det äntligen dags för konserten med Stockholm sjunger på Berwaldhallen. Lite pirrigt var det, men bara roligt och det lät himla bra tycker jag. Maffigt att vara en i sopranstämman i den här stora kören. Bandet betydde mycket och dansarna var härliga. Särskilt imponerad blev jag av trumpetaren Najda. 
 
Hoppas att vi kommer att sjunga favoriten Africa av Toto igen. Kanske på Pride i sommar? 
I fredags var jag ute på stan och köpte bland annat en silverjacka eftersom det var silver, guld och glitter som gällde på konserten. Otroligt så mycket sådana kläder det finns hos klädkedjorna, jag har liksom aldrig sett dem förut! 
I silverstass dagen till ära. Ju äldre jag blir desto mer lik blir jag mamma. Det känns fint, men lite underligt också, Hej mamma! 
Igår hade vi middagsgäster och det var najs. Fick en stor, härlig presentpåse från Sternersborgs praliner. Den ska få stå oöppnad till jul!
Sternersborg i Björlunda. Hur underbart är inte det?

Kommentera

Publiceras ej